Advanced Search

Show simple item record

dc.contributor.advisorAydoğu, Cihan
dc.date.accessioned2022-07-25T10:22:22Z
dc.date.available2022-07-25T10:22:22Z
dc.date.issued2022en_US
dc.date.submitted2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/26661
dc.description.abstractTeknolojinin gelişmesiyle birlikte eğitim ve öğretimde de yenilikler yer almaya başladı. Bu olgu, üretilen bilginin hızla yayıldığı bir dönemde gelişmeye başladı. Özellikle bilgisayar ve internetin evrimi eğitimi bu alana yönlendirmiştir. Bu sayede eğitim ve öğretim alanında uzaktan eğitim ve çevrimiçi eğitim gibi kavramlarla öğrenme programları öne çıkmaya başlamıştır. 2020-2021 eğitim öğretim yılında Covid-19 olarak adlandırılan pandemi nedeni ile uzaktan eğitim modeli benimsenmeye başlamıştır. Bu çalışmanın temel amacını, bir yabancı dilin uzaktan eğitimle öğretilmesine ilişkin görüşlerin ortaya konulması oluşturmaktadır. Katılımcılar Anadolu Üniversitesinde Fransızca öğretmenliği programının 1. Sınıf öğrencileridir. İstenen bu durumu daha iyi anlamak ve sonuçlandırmak için karma yöntem uygulanmıştır. Karma yöntem hem nicel hem nitel verileri kullanır. Bu amaç doğrultusunda, 29 katılımcı ile bir anket gerçekleştirilmiş, akabinde sonuçlar analiz edilmiştir. Son olarak, çalışmamızı daha fazla derinleştirebilmek için, 5 gönüllü ile yarı yapılandırılmış görüşme yapılmıştır. Elde edilen sonuçlar, Anadolu Üniversitesi Fransızca öğretmenliği programı öğrencilerinin uzaktan eğitim hakkında olumsuz bir görüşe sahip olduğu yönündedir.en_US
dc.language.isofraen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesi -Eğitim Bilimleri Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKarma Yöntemen_US
dc.subjectUzaktan Eğitimen_US
dc.subjectYabancı Dil Olarak Fransızcaen_US
dc.subjectYabancı Dil Öğretimien_US
dc.titleOpinions des etudiants de premiere annee du departement de Français langue etrangere sur l'enseignement a distance : cas de L'Universite Anadoluen_US
dc.title.alternativeFransızca yabancı dil bölümü birinci sınıf öğrencilerinin uzaktan eğitime ilişkin görüşleri : Anadolu Üniversitesi örneğien_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentAnadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsüen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.contributor.institutionauthorOkcu, Hatice


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record