Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorYavuz, Handan
dc.date.accessioned2022-10-27T07:02:46Z
dc.date.available2022-10-27T07:02:46Z
dc.date.issued2021en_US
dc.date.submitted2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/26893
dc.description.abstractKoronavirüs salgınını kontrol altına almak için getirilen kısıtlamalar, tüm eğitsel faaliyetlerin çevrimiçi ortama taşınmasına neden olmuş ve eğitim dünyası daha önce görülmemiş değişimlere maruz kalmıştır. Bu çalışma, Kovid-19 salgının dayattığı Acil Uzaktan Öğretim'e karşı Anadolu Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği birinci sınıf öğrencilerinin ve bu öğrencilerin derslerine giren öğretim elemanlarının bakış açılarını incelemeyi hedeflemektedir. Nitel bir durum çalışması olarak tasarlanan bu çalışmada, veri kaynakları olarak yansıtıcı günlükler, odak grup görüşmeleri ve sanal sınıf gözlemleri kullanılmıştır. Çalışmaya, 11 birinci sınıf öğrencisi ile onların derslerine giren 4 öğretim elemanı olmak üzere toplam 16 kişi katılmıştır. Veriler, nitel içerik analizi kullanılarak analiz edilmiştir. Çalışma bulguları, Acil Uzaktan Öğretimin hem öğrenciler hem de öğretim elemanları için zorlu ve çoğunlukla dezavantajlı bir süreç olduğunu göstermiştir. Dezavantajlar arasında teknik sorunlar, kişiye özgü sorunlar, canlı derslerle ilgili sorunlar ve ödev/sınavlarla ilgili sorunlar yer almaktadır. Avantajlar ise kişiye özgü, canlı derslere özgü ve sınavlara özgü avantajlardan oluşmaktadır. Son olarak, çalışma bulguları ilgili alanyazın doğrultusunda tartışılmış ve gelecek çalışmalar için çeşitli uygulamalar ve öneriler sunulmuştur.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesi -Eğitim Bilimleri Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectAcil Uzaktan Öğretimen_US
dc.subjectAcil Uzaktan Öğrenimen_US
dc.subjectİngilizce Öğretmenliği Birinci Sınıf Öğrencilerien_US
dc.subjectİngilizce Öğretmenliği Öğretimen_US
dc.titleEmergency remote teaching and learning behind the screen : a case study on the perspectives of freshman ELT students and their instructorsen_US
dc.title.alternativeAcil uzaktan öğretim ve öğrenimin perde arkası : birinci sınıf İngilizce öğretmenliği öğrencilerinin ve öğretim elemanlarının görüşleri üzerine bir durum çalışmasıen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentAnadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümüen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.contributor.institutionauthorDinçer, Pınar


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster