Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorÖzdamar, Nilgün
dc.contributor.authorİçme, Ümmühan
dc.date.accessioned2024-05-20T08:32:33Z
dc.date.available2024-05-20T08:32:33Z
dc.date.issued2022en_US
dc.date.submitted2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/28285
dc.description.abstractBu araştırmanın amacı Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Tezsiz Yüksek Lisans ve Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yüksek Lisans programlarına kayıtlı öğrenenlerin uzaktan öğrenmeye yönelik tutumları ve sosyal kaygıları arasındaki ilişkinin incelenmesidir. Aynı zamanda öğrenenlerin sosyal kaygıları ve e-öğrenmeye yönelik tutumlarının demografik değişkenlere göre farklılık gösterip göstermediği incelenmiştir. Araştırmanın evreni, 2020-2021 eğitim öğretim yılında Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü ve Eğitim Bilimleri Enstitüsü Tezsiz Yüksek Lisans programlarına kayıtlı öğrenenlerden oluşmaktadır. Araştırmanın örneklemi ise bu enstitülerde öğrenim gören 142 öğrenenden oluşmaktadır. Katılımcıların 80’i (%56,3) kadın; 62’si (%43,7) erkek öğrenenlerdir. Araştırma modeli olarak ilişkisel tarama modeli kullanılmıştır. Veri toplama araçları olarak Kişisel Bilgi Formu, E-Öğrenmeye Yönelik Genel Bir Tutum Ölçeği ve E-Öğrenme Ortamları İçin Sosyal Kaygı Ölçeği kullanılmıştır. Araştırma sonucunda öğrenenlerin sosyal kaygıları ve e-öğrenmeye yönelik tutumları arasındaki ilişkiye bakıldığında negatif yönlü güçlü bir ilişkinin olduğu saptanmıştır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectAçık ve Uzaktan Öğrenmeen_US
dc.subjectAçık Öğretimen_US
dc.subjectÇevrimiçi Öğrenmeen_US
dc.subjectTezsiz Yüksek Lisans Programıen_US
dc.subjectTutumen_US
dc.subjectKaygıen_US
dc.subjectSosyal Kaygıen_US
dc.titleÇevrimiçi lisansüstü öğrenenlerin uzaktan öğrenmeye yönelik tutumları ile sosyal kaygıları arasındaki ilişkinin incelenmesien_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uzaktan Eğitim Anabilim Dalıen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster