Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorAydoğu, Cihan
dc.contributor.authorKara, Funda
dc.date.accessioned2024-05-22T07:48:14Z
dc.date.available2024-05-22T07:48:14Z
dc.date.issued2023en_US
dc.date.submitted2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/28301
dc.description.abstractDijital çağ ile yükseköğretim kademesinde yeni öğrenme modelleri ortaya çıkmıştır. Salgın döneminde temel bir model olarak görülen harmanlanmış öğrenme modeli büyük gelişmeler göstermiştir ve daha da geliştirilmek için araştırmaların merkezinde yer almaya devam etmektedir. Dijital teknolojinin yabancı dillerin öğretimi ve öğreniminde kullanılması, öğretmenlerin uygulamalarını ve öğrencilerin öğrenme şekillerini değiştirmiştir. Ancak yabancı dillerin öğretimi, belirli öğrenme ihtiyaçları sunmaktadır ve öğrencinin derslerde aktif bir rol almasını sağlamalıdır. Öğrenme sürecinin sorunsuz bir şekilde yürümesi ve öğrenme modelinin doğru şekilde tasarlanması için öğrencilerin fikirlerini dikkate almak önemlidir. Araştırmamızın başlıca amacı, Anadolu Üniversitesi Fransızca hazırlık sınıfındaki öğrencilerin harmanlanmış öğrenme modeli ile ilgili tutum ve fikirlerini belirlemektir. Bu amaç doğrultusunda, karma yöntem desenlerinden yakınsayan paralel deseni uygulanmıştır. Nicel verilerin toplanması için Likert tipi ölçek kullanılmıştır. Araştırmamızın nitel aşaması için ise yarı yapılandırılmış görüşmeler yapılmıştır. Harmanlanmış öğrenme modeli, gün geçtikçe daha fazla talep görüp sürekli yenileme gerektiren bir model olduğundan, özellikle de yabancı diller eğitimi alanında yaşanan gelişmelerden biri olabilir.en_US
dc.language.isofraen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesi. Eğitim Bilimleri Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectHarmanlanmış Öğrenme Modelien_US
dc.subjectUzaktan Öğrenmeen_US
dc.subjectYabancı Dil Olarak Fransızcaen_US
dc.subjectKarma Yöntemen_US
dc.subjectYakınsayan Paralel Desenen_US
dc.titleAttitudes et opinions des etudiants de la classe préparatoire de Français langue etrangère de L’Université Anadolu à L’égard du modèle d’apprentissage mixteen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentAnadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsüen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster