dc.contributor.advisor | Şakar, A. Nurhan | |
dc.contributor.author | Kaya, Mine | |
dc.date.accessioned | 2015-11-02T00:10:45Z | |
dc.date.available | 2015-11-02T00:10:45Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11421/3036 | |
dc.description | Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.description | Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uzaktan Eğitim Anabilim Dalı | en_US |
dc.description | Kayıt no: 85499 | en_US |
dc.description.abstract | Bu araştırma, 21. Yüzyıl eğitim sisteminde yaygın olarak ele alınan yabancı dil öğreniminde özerk öğrenme becerilerini konu almaktadır. Bu çalışmanın temel amacı, öğrenenlerin kendi kendine öğrenmesine olanak sağlayan özerk öğrenme becerileri kazanımlarını uzaktan eğitim alan öğrenenler açısından araştırmaktır. Bu çalışma uzaktan İngilizce Öğretmenliği Lisans öğrenenlerinin yabancı dil öğreniminde özerk öğrenme becerilerini ortaya koymayı amaçlayan nicel yapılandırılmış bir çalışmadır. Araştırmada uzaktan İngilizce Öğretmenliği Lisans Programı 2.sınıf öğrenenlerinin yabancı dil öğreniminde özerk öğrenme becerilerine ilişkin bir anket uygulaması yapılmıştır. Yapılan ankete katılan öğrenen sayısı ise toplam 162’dir.Anket araştırmasının sonuçları SPSS programı ile değerlendirilmiştir. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Uzaktan öğretim -- Bilgisayar destekli öğretim | en_US |
dc.subject | Dil ve diller -- Öğretim -- Bilgisayar ağı kaynakları | en_US |
dc.title | Uzaktan eğitimde öğrenenlerin yabancı dil öğreniminde özerk öğrenme becerileri : uzaktan İÖLP örneği | en_US |
dc.type | masterThesis | en_US |
dc.contributor.department | Sosyal Bilimler Enstitüsü | en_US |
dc.identifier.startpage | XIII, 99 y. + 1 CD-ROM. | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US |