Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Bireysel Müşteriler Tarafından Algılanan Elektronik Hizmet Kalitesi
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Elektronik hizmetler (e-hizmetler), birçok yönden geleneksel türdeşlerinden farklı oldukları için
halihazırda kullanılmakta olan hizmet kalitesi modelleri, algılanan e-hizmet kalitesi kavramını açıklamakta
yetersiz ...
SERVQUAL Yöntemiyle Yükseköğretimde Hizmet Kalitesinin Ölçülmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2007)
Bu çalışma Eskişehir’de bulunan iki farklı üniversitenin (Osmangazi Üniversitesi-Anadolu Üniversitesi) Fen Fakültesi öğrencilerinin, üniversitelerinin kendilerine sunduğu hizmetlere ilişkin beklenen hizmet ile algılanan ...
Sanat Galerilerinin Sergi Salonunda Algılanan Hizmet Kalitesi Boyutları
(Anadolu Üniversitesi, 2009)
Bu çalışmanın amacı, Anadolu Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Merkezi Alt Sergi
Salonununu ziyaret edenlerin hizmet kalitesine yönelik algılamalarını ortaya koymaktır. Bu çalışma,
aynı zamanda sergi salonunda ...
Hizmet Sadakatinin Geliştirilmesinde Bir Fayda-Maliyet Yaklaşımı: Bankacılık Sektöründe Bir Uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Bilindiği üzere, ürün ve hizmete ilişkin müşteri sadakatinin en belirgin karakteristiği sürekliliktir.
Müşteriler, hizmet üreten isletmenin sadık müşterileri haline gelmeden önce sunulan hizmete yönelik
bir fayda-maliyet ...
Eğitim Hizmetlerinin Pazarlanmasında Hizmet Kalitesinin Ölçümü Ve Algılanan Hizmet Kalitesi İle Öğrenci Memnuniyeti Arasındaki İlişki
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Günümüzde, üzerinde durulması gereken en önemli konulardan biri kaliteli eğitimdir. Kaliteli bir
eğitim için ise, eğitim hizmetlerini alan örgencilerin beklentilerini ve algılamalarını çok iyi anlamak gerekmektedir.
Bu ...