Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Yeniden Yapılanma Sürecinde Olan Türkiye Cumhuriyeti Devlet Demiryollarında Hizmet Kalitesi
(Anadolu Üniversitesi, 2014)
Bu çalışma, yeniden yapılanma sürecinde olan TCDDna ilişkin algılanan hizmet kalitesi düzeyinin incelenmesi amacıyla gerçekleştirilmiştir. Bu bağlamda hizmet kalitesinin müşterilerin demografik özellikleriyle ilişkisi ...
SERVQUAL Yöntemiyle Yükseköğretimde Hizmet Kalitesinin Ölçülmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2007)
Bu çalışma Eskişehir’de bulunan iki farklı üniversitenin (Osmangazi Üniversitesi-Anadolu Üniversitesi) Fen Fakültesi öğrencilerinin, üniversitelerinin kendilerine sunduğu hizmetlere ilişkin beklenen hizmet ile algılanan ...
Eğitim Hizmetlerinin Pazarlanmasında Hizmet Kalitesinin Ölçümü Ve Algılanan Hizmet Kalitesi İle Öğrenci Memnuniyeti Arasındaki İlişki
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Günümüzde, üzerinde durulması gereken en önemli konulardan biri kaliteli eğitimdir. Kaliteli bir
eğitim için ise, eğitim hizmetlerini alan örgencilerin beklentilerini ve algılamalarını çok iyi anlamak gerekmektedir.
Bu ...
Muhasebe Meslek Mensuplarının Hizmet Kalitesi: Sunulan Hizmetlerin Kalitesi İle Müşteri Memnuniyeti İlişkisi Eskişehir Uygulaması
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
Çalışmada, muhasebe meslek mensuplarının sundukları hizmetlerin kalitesi ile müşteri
memnuniyeti arasındaki ilişki SERVQUAL ölçeğinden yararlanılarak çözümlemeye çalışılmaktadır. Bu
çalışmada merkezi Eskişehir’de bulunan ...
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi Türkiye Programları büro hizmetleri kalitesinin SERVQUAL analiziyle ölçümü
(Anadolu Üniversitesi, 2018)
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi Türkiye Programları öğrencilerinin 2016-2017 öğretim yılındaki
büro hizmetlerinden beklenti ve hizmet kalitesi algılarını değerlendirmek ve bu beklentiler ile algılar arasındaki
farkı ...