Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorAşkan, Aydın
dc.contributor.authorGerçek, Turgut
dc.date.accessioned2014-07-03T16:54:34Z
dc.date.available2014-07-03T16:54:34Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/3683
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Güzel Sanatlar Eğitimi Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 171462en_US
dc.description.abstractTürk toplumunun, yücelmesi ve mutluluğu yönünde çizilmiş bir hedefe, yalnızca kuramsal bilgilere boğulmuş kişilerle değil, yaratıcı gücü gelişmiş çok yönlü düşünülebilen, vatandaşlık sorumluluğu ve dayanışma duygusu ile dolu, tüketici değil, üretici bireylerle ulaşılabilir. Buna bağlı olarak, bir ülkenin genel eğitim-öğretim sisteminde, sanat eğitiminin rolü oldukça büyüktür. Sanat eğitimi içerisinde geniş bir yere sahip olan resim eğitimi ise bireyin yaratıcı gücünün gelişiminde önemli bir yer almaktadır. Resim eğitimi, normal işiten bir çocuk için ne kadar gerekli ise engelli bireyin gelişimi için de o kadar önemlidir. Bu çalışma ile ilköğretim okullarında, resim egitimi programı dahilinde, işitme engelli öğrencilerin resimsel gelişimlerinin, genel bir değerlendirilmesi yapılmıştır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectResim -- Öğretim (İlk)en_US
dc.subjectİşitme özürlü çocuklar -- Eğitimen_US
dc.titleİlköğretim okullarındaki işitme engelliler için resim eğitimi programı ve bu programın işitme engelli kişinin resimsel gelişimine etkisien_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentEğitim Bilimleri Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageXIV, 46, 48, [2] y. : resim.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster