Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorBalpınar, Zülal
dc.contributor.authorŞahinel, Semih
dc.date.accessioned2014-05-27T07:34:17Z
dc.date.available2014-05-27T07:34:17Z
dc.date.issued1988
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/4028
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 11909en_US
dc.description.abstractYabancı dil öğretimi programlarında kelime öğretimine gereken önem verilmemektedir. Ders saatleri içerisinde de gereken zaman kelime öğretimi için ayrılmamaktadır. Bu durum göz önüne alınarak öncelikle bu alanla ilgili literatür incelemesi yapılmıştır. Daha sonra Anadolu Üniversitesi Mühendislik Mimarlık Fakültesi'nde hemen hemen aynı İngilizce dil seviyesine sahip birinci sınıf öğrencilerinden iki ayrı grup oluşturularak bir gruba şimdiye kadar alışıla gelmiş kelime öğretimi yapılırken diğer gruba deneysel ve sistematik teknikler uygulanmıştır. Araştırma öncesi ve sonrası her iki gruba verilen test sonuçlarına göre alışıla gelmiş kelime öğretimine devam edilen grup öğrencileri az bir ilerleme kaydederken deneysel ve sistematik tekniklerin uygulandığı deney grubu öğrencileri diğer gruba karşın çok daha fazla ilerleme kaydetmişlerdir. Bu arştırma kelime öğretimi ile ilgili alanda yapılacak çalışmalara ışık tutması beklenilen önerilerle sonuçlandırılmıştır.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİngiliz dilien_US
dc.subjectSözcük öğretimien_US
dc.titleSystematic vocabulary teaching to the learners of English as a foreign language : a case studyen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentEğitim Bilimleri Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageVII, 99 y.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster