Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorBerberoğlu, C. Necat
dc.contributor.authorPetek, Ali
dc.date.accessioned2015-01-05T15:53:40Z
dc.date.available2015-01-05T15:53:40Z
dc.date.issued1997
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/8110
dc.descriptionTez (doktora) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İktisat Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 121877en_US
dc.description.abstractTürkiye'de İmalat Sanayi piyasası oligopolistik bir yapıdadır. Birçok alt sektörde Pazar az sayıda firmanın kontrolü altındadır. Fiyat ve fiyatlama oligopol koşuşları altında oluşmaktadır. Türkiye'de yüksek oranda Enflasyonun varlığı, girişimciyi fiyatlama da fiyat beklentileri sonucu ile karşı karşıya bırakmıştır. İmalat sanayi genelinde bakıldığında, firmanın bekleyişleri rasyonel oluşturdukları görülmüş ve sadece geçmiş dönem fiyat hareketlerini değil diğer tüm değişkenleri dikkate aldığı gözlenmiştir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİmalat sanayii -- Türkiyeen_US
dc.subjectFiyatlama -- Türkiyeen_US
dc.titleTürkiye imalat sanayi piyasasında fiyatlama ve fiyat bekleyişlerinin önemien_US
dc.typedoctoralThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageXI, 176 y.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster