Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorSeçim, Hikmet
dc.contributor.authorBatu, N. Mert
dc.date.accessioned2015-06-29T12:04:13Z
dc.date.available2015-06-29T12:04:13Z
dc.date.issued1999
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/8542
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Tasarımı ve Yönetimi Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 143834en_US
dc.description.abstractSponsorluk ''sponsor olan şirketle hiçbir bağlantısı olmayan bir organizasyona para veya malzeme desteği vererek her iki gruba da fayda sağlayacağını umut ederek desteklenmesi'' olarak tanımlanabilir. Şirketlerin, sponsorluk ve diğer destekleyici iletişim araçlarıyla, hedef kitlelerin üzerinde bırakmak istedikleri etkinin geri dönüşümü uzun vadede gerçekleşir. Şirketlerin sponsorluk çalışmalarında üç yaklaşımdan yararlanılır. Bunlar reklam yaklaşımı, halkla ilişkiler yaklaşımı ve pazarlama yaklaşımıdır. Şirketler sponsorluk çalışmalarında bu üç yaklaşımdan birini seçerken diğer yaklaşımlarla da ilişki kurarlar. Uygulamada Türkiye'de sponsorluk çalışmalarında başarılı olmuş şirketlerin sponsorluk yaklaşımları açısından değerlendirmesi yapılmaktadır. Çalışmada planlı, yönlendirilmiş görüşme tekniği kulanılmıştır. Araştırmanın amacı, şirketlerin sponsorluk çalışmalarında ne kadar bilgi sahibi olduklarını ortaya koymaktır.Görüşmelerden çıkarılan sonuçlarla uygulama çalışması tamamlanmıştır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSponsorluken_US
dc.subjectHalkla ilişkiler -- Şirketleren_US
dc.titleŞirket tanıtımında sponsorluk yaklaşımlarıen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageX, 91 y.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster