Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorÜnlü, İlhan
dc.contributor.authorGür, Özgür
dc.date.accessioned2014-05-15T14:11:50Z
dc.date.available2014-05-15T14:11:50Z
dc.date.issued2000
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/8547
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Tasarımı ve Yönetimi Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 151545en_US
dc.description.abstractDil, din, ırk, cinsiyet ayrımı gözetmeden kıtalararası tüketicilere ulaşmaya ve geri bildirimin anında alınmasına ortam yaratan bilgisayar ve Internet, reklam veren, reklam ajansı, tüketici ve pazar ilişkilerine yeni bir anlam kazandırmıştır. Özellikle, 1996'da 301 milyon dolar olan elektronik reklam harcamalarının 2001'de 7.7 milyar dolara çıkacağı yönündeki beklentiler, reklam veren ve tüketici arasında iletişimi sağlayan elektronik reklamcılık uygulamasının ve modellerinin giderek çeşitlenmesine ve yaygınlaşmasına yol açmıştır. 90'lı yıllarda 25 milyon kullanıcısı ve aylık %10-20'lik tahmini büyüme hızıyla dünyanın en hızlı gelişen medyası Internet'in oldukça yükselen bir reklam medyası olma potansiyeli vardır. Internet'in geri besleme ve etkileşim olanakları reklamcıların ve ticari Internet kullanıcılarının karşılaştıkları her Internet kullanıcısına göre reklamı kişileştirme ve farklılaştırmalarına imkan tanır. Internet'in reklam medyası olarak kabul edildiği bu tez "Pazarlama" kavramı olmadan reklam kavramının olmayacağı gibi Internet'in de gelişemeyeceğini gösterirken bunun yanında Internet'in bir reklam medyası olarak nasıl işlediğini ve geleneksel reklam medyası ile nasıl karşılaştırıldığını içerir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectInternet reklamcılığıen_US
dc.titleInternet'te reklamcılıken_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageXI, 77 y. : resim.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster