Bankalarda otomasyon
Özet
'Bankalarda Otomasyon' isimli bu çalışmada otomasyon kavramı, bankacılıkla sınırlandırılmaya çalışılmıştır. Bu amaçla çalışma üç ana bölümden oluşmaktadır. İlk bölümde, çalışmamızın temelini oluşturan üç kavram otomasyon, yönetim ve bankacılık ayrıntılı biçimde ele alınmıştır. İkinci bölümde, bankalardaki otomasyon olgusu, etkileşimli yönetim sistematiği açısından incelenmiştir. Böylece olaya üst yönetim, bilgisayara dayalı otomasyonda iletişimi sağlayan ağlar, ileri düzeydeki elektronik bankacılık uygulamaları, otomasyonda hedeflenen temel politikalar, bankalarda otomasyon uygulamalarının çeşitli etkileri ve sorunları açısından yaklaşılmıştır. Son bölümde, T. İş Bankası ve Yapı ve Kredi Bankası otomasyon uygulamalarından yararlanılarak konunun ülkemizde ulaştığı düzey, saptanmaya çalışılmıştır. Ayrıca, sunduğumuz öneri modelle, uygulamaya bilgisayar mantığı açısından nasıl yaklaşılabileceği belirtilmiştir.
Bağlantı
https://hdl.handle.net/11421/8765
Koleksiyonlar
- Tez Koleksiyonu [799]