Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorAşkun, İnal Cem
dc.contributor.authorÇetin, Namık
dc.date.accessioned2015-12-04T14:36:11Z
dc.date.available2015-12-04T14:36:11Z
dc.date.issued1989
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/8765
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 8319en_US
dc.description.abstract'Bankalarda Otomasyon' isimli bu çalışmada otomasyon kavramı, bankacılıkla sınırlandırılmaya çalışılmıştır. Bu amaçla çalışma üç ana bölümden oluşmaktadır. İlk bölümde, çalışmamızın temelini oluşturan üç kavram otomasyon, yönetim ve bankacılık ayrıntılı biçimde ele alınmıştır. İkinci bölümde, bankalardaki otomasyon olgusu, etkileşimli yönetim sistematiği açısından incelenmiştir. Böylece olaya üst yönetim, bilgisayara dayalı otomasyonda iletişimi sağlayan ağlar, ileri düzeydeki elektronik bankacılık uygulamaları, otomasyonda hedeflenen temel politikalar, bankalarda otomasyon uygulamalarının çeşitli etkileri ve sorunları açısından yaklaşılmıştır. Son bölümde, T. İş Bankası ve Yapı ve Kredi Bankası otomasyon uygulamalarından yararlanılarak konunun ülkemizde ulaştığı düzey, saptanmaya çalışılmıştır. Ayrıca, sunduğumuz öneri modelle, uygulamaya bilgisayar mantığı açısından nasıl yaklaşılabileceği belirtilmiştir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectBankalar ve bankacılıken_US
dc.subjectOtomasyonen_US
dc.titleBankalarda otomasyonen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageII, 302 y.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster