Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorKoparal, Celil
dc.contributor.authorDerici, Filiz
dc.date.accessioned2015-12-04T14:36:11Z
dc.date.available2015-12-04T14:36:11Z
dc.date.issued1991
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/8792
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 12067en_US
dc.description.abstractDepartmanlı mağazalarda başlangıç satış eğitimini açıklayan çalışmamız üç bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde departmanlı mağaza kavramı tanımlanmış, bu mağazaların tarihi gelişimi ve özellikleri incelenmiştir. İzleyen ayrımlarda departmanlı mağazaların faaliyetlerini etkileyen faktörler ve bu mağazaların organizasyon yapıları ayrıntılı olarak incelenmiştir. Bu bölümün son ayrımında ise Türkiye'deki departmanlı mağazaların durumu ve sorunlarına ayrıntılı olarak değinilmiştir. Çalışmamızın ikinci bölümü, personel eğitimi, satış eğitimi ve departmanlı mağazalarda başlangıç satış eğitimini kapsamaktadır. Bu bölümün ilk ayrımında, personel eğitimine duyulan ihtiyaç açıklanmıçtır. İkinci ayırımda satış eğitimi ve amaçları, satış eğitim ihtiyaçlarının belirlenmesi ve uygulama yöntemleri incelenmiştir. Bu bölümün son ayrımında ise, departmanlı mağazalarda başlangıç satış eğitiminin fonksiyonel özellikleri ile merkezleşme ve merkezleşmeme uygulamalarına ayrıntılı olarak değinilmiştir. Üçüncü ve son bölümde çalışmamıza en yakın örneklerden biri olması nedeniyle, ORDU PAZARLARI'ndaki başlangıç satış eğitiminin uygulanmasını ortaya koymayı amaçlayan bir incelemeye yer verilmiştir. Çalışmanın sonunda ise, sonuç ve yorumlarla çalışmanın bir değerlemesi yer almaktadır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPersonel yönetimien_US
dc.subjectHizmet içi eğitimen_US
dc.subjectDepartmanlı mağazalaren_US
dc.titleDepartmanlı mağazalarda başlangıç satış eğitimi ve Ordu Pazarları'ndaki incelemeen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageIX, 146 y.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster