Advanced Search

Show simple item record

dc.contributor.advisorErsoy, Nezihe Figen
dc.contributor.authorÖzgür, Utku
dc.date.accessioned2015-12-04T14:36:11Z
dc.date.available2015-12-04T14:36:11Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/9400
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 96752en_US
dc.description.abstractHızlı gelişmekte olan teknoloji ve yenilikler tüketici elektroniği ürünleri, internet, elektronik ticaret ve elektronik pazarlama gibi kavramlar getirmiştir. Gelişen teknoloji ile hayatı kolaylaştıran internet ya da cep telefonu, bilgisayar, televizyon gibi yeniliklerin kullanımı artmıştır. Bu çalışma internet, e-ticaret, elektronik pazarlama ve tüketici elektroniği ürünleri arasındaki ilişkiyi açıklamaktadır. Üç ana bölümden oluşan bu tez tüketici elektroniği ürünlerinin internet üzerinden pazarlanmasını anlatmaktadır. Birinci bölümde tüketici elektroniği ürünleri kavramının tanımı ve tüketici elektroniği ürünleri ile ilgili ürünler, pazarlama faaliyetleri, pazar yapısı, pazarlama karması, tüketici tipleri gibi temel kavramlara değinilmiştir. İkinci bölümde e-ticaret, e-pazarlama ve tüketici elektroniği ürünlerinin internet üzerinden pazarlanması gibi tanımlara değinilmiştir. Genellikle e-pazarlama uygulamaları ve tüketici elektroniği ürünlerinin internet üzerinden pazarlanmasının nedenlerine odaklanılmıştır. Tezin üçüncü bölümünde bir anket ışığında elde edilen veriler ile üniversite öğrencilerinin internetten anlık satın alma davranışları, karar verme sürecinde tüketici elektroniği ürünleri ile ilgili olan e-pazarlama uygulamalarına verdikleri tepkiler ve bu uygulamaların etkileri, hangi e-pazarlama uygulamasının tüketici elektroniği ürünlerinin tercihinde etkili olduğu araştırılmaya çalışılmıştır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectElektronik ticareten_US
dc.subjectInternet (Bilgisayar ağı) -- Pazarlamaen_US
dc.titleTüketici elektroniği ürünlerinin internet üzerinden pazarlanması ve üniversite öğrencilerinin tüketici elektroniği ürünlerini internetten satın alma faaliyetlerine yönelik bir uygulamaen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageXXIV, 160 y. : resim + 1 CD-ROM.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record