Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorDemirci, A. Emre
dc.contributor.authorSumardi, Doddy
dc.date.accessioned2016-07-26T10:28:49Z
dc.date.available2016-07-26T10:28:49Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/9511
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 106983en_US
dc.description.abstractÖzellikle kamu hizmetlerinde organizasyonu, liderlik ve iletişim süreci örgütsel sistemin içindeki ve dışındaki bireyleri anlamada oldukça önemli bir etmen olacaktır. Bu örgütsel sistem içerisinde liderlik ve iletişim diğer bireylerle etkileşime girmeyi, diğer bireylere yol göstermeyi ve hizmet sunmayı sağlayan bir süreç olabilecektir. Bir liderin insanlara hizmet sunmasının bir yolu da çalışanlar üzerindeki hizmetkar liderliğin etkisini görmesiyle mümkün olmaktadır. Hizmetkar liderlik kavramı, liderin bireyleri diğer insanlara hizmet sunması için cesaretlendirmesine ve bu süreçte asıl amaç olarak örgütün vizyon ve misyonuna ulaşmak için çaba harcamalarını sağlamaya odaklanır. Liderler örgütlerinde görev yapan en temel çalışanlarının bile farkında olmalıdır. Eğer çalışanların yüksek düzeydeki ihtiyaçları karşılanırsa çalışanlar mutlu olacaktır ve çalışanlar mutlu olduğunda işlerinden doyum alacaklardır. Kamu hizmetlerinde örgütüne dair kavramlar: hizmet liderliği ve örgütsel iletişim arasında çok güçlü bir ilişki vardır, hizmet liderliği ve iş memnuniyeti arasında güçlü bir ilişki vardır, örgütsel iletişim ve iş memnuniyeti arasında güçlü bir ilişki vardır. Bu kavramlar örgütün etkinliğini arttırmada ve temel yetkinliklere destek olup örgütü en iyi şekilde geliştirmek amacıyla bir faktör olarak kullanılabilir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİletişim, Organizasyonlardaen_US
dc.titleThe impact of servant leadership and organizational communication on employees' job satisfaction : case of public services government organizationen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageXIV, 177 yaprak : resim + 1 CD-ROM.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster