Güncel Gönderiler: İletişim Tasarımı ve Yönetimi
Toplam kayıt 217, listelenen: 41-60
-
Lisans düzeyindeki öğrencilerin kredi kartı deneyimine yönelik algısı : Anadolu Üniversitesi örneği üzerinde nitel bir çalışma
(Anadolu Üniversitesi, 2012)Bu tezin amacı, geçimini başkalarına bağlı olarak sağlayabilen üniversite lisans öğrencilerinin, kredi kartı kullanma deneyimini nasıl algıladığını anlayabilmektir. Bu amaca ulaşabilmek için, kredi kartı kullandığını ve ... -
Reklam strateji'sinin geliştirilmesi ve otomobil sektöründe bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 1989)'Reklam Stratejilerinin Geliştirilmesi ve Otomobil Sektöründe Bir Uygulama' isimli çalışma üç bölümde ele alınmıştır. Birinci bölüm reklam ve reklam stratejilerinin anlamını açıklamaktadır. İkinci bölüm'de reklam stratejisinin ... -
Sağlık konulu bloglarda alternatif tıpla ilgili içeriklerin sunumu
(Anadolu Üniversitesi, 2016)İnsanlar doğaları gereği, sağlıklı ve uzun yaşamak için olanakları çerçevesindeki tüm yollara başvurmaktadırlar. Bu yollardan biri alternatif tıp diye adlandırılan uygulamalardır. Hızla gelişen bilişim ve iletişim ... -
Sanal iletişim ortamlarının katılımcı demokrasi süreçlerine etkisi : web temelli forum, toplumsal paylaşım ağı ve üç boyutlu sanal dünyalarda gerçekleşen tartışma etkinlikleri üzerine bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2013)Araştırma yurttaşlar arasında gerçekleşen teknoloji-dolayımlı tartışmaların, katılımcı bir etkinlik olarak demokrasi potansiyelinin ne olduğunun saptanmasına odaklanmaktadır. Bu çerçevede Türkiye’nin kamusal işlerini konu ... -
Küreselleşme karşıtı hareketlerin sanal iletişim ortamlarını kullanımı
(Anadolu Üniversitesi, 2010)Bu çalışma küreselleşme karşıtı hareketlerin sanal iletişim ortamlarını kullanım biçimlerinin tanımlanmasını amaçlamaktadır. Eleştirel perspektifin medyanın toplumun her kesiminden olanlara içeriğinde yer vermekte gücünü ... -
İletişim fakülteleri öğretim üyelerinin ve öğrencilerinin sayısal vatandaşlık özyeterliklerine ilişkin algılarının değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2016)Sayısal teknolojilerin, özellikle internet teknolojisinin, bilgi devrimi sonrasında toplumsal tabana oldukça hızlı bir biçimde yayılması ve çevrimiçi yaşantının bireylerin günlük yaşamının vazgeçilmez bir parçası haline ... -
Gençlerin Facebook kullanımları: Almanya ve Türkiye örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2015)Gelişen internet teknolojisiyle birlikte son yıllarda ortaya çıkan sosyal paylaşım ağları arasında en büyük etkiyi yaratan uygulama şüphesiz Facebook olmuştur. İlk olarak üniversitelerde kullanılmaya başlanan Facebook daha ... -
Sinemada gerilimin yaratılması ve Alfred Hitchcock filmleri
(Anadolu Üniversitesi, 1998)Sanat eserleri anlam taşırlar ve mutlaka bir şeyle ilgilidirler. Bu, aynı zamanda insanın doğasına özgü de bir durumdur. Sanat eserinin anlamı, sadece onun dış görünümü değil aynı zamanda dış görünümle, bu görünümün taşımak ... -
Uluslararası gayrimenkul firmalarının hizmet içi eğitimlerinde iletişim becerileri : Reality World firmasının Türkiye örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2010)Günümüzde emlak sektörü büyük bir yatırım alanına dönüşmüştür. 2007 yılının başında mortgage’ın (ipotekli konut finansmanı) devreye girmesiyle birlikte önümüzdeki dönemde emlak sektöründe yeni istihdamların yaratılması, ... -
Blogalan kullanıcılarının blogalan deneyimlerine ve etkileşimlerine yönelik algısı
(Anadolu Üniversitesi, 2014)Bu çalışmanın temel amacı blog yazarlarının ve kullanıcılarının blogalan deneyimini nasıl algıladığı ile birlikte bloglarda etkileşimi hangi araçların artırdığını ortaya koymaktır. Bu amaç doğrultusunda 18 blog yazarı ve ... -
İkinci aşama gündem belirleme çalışması : 2012 Gana genel seçimlerdeki siyasal kampanyaların gazete haberlerinde çerçevelenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2015)Maxwell McCombs and Donald Shaw'ın 1972 yılında çığır açan Gündem Belirleme Kuramı, 1968 Chapel Hill, başkanlık seçim kampanyası sırasında medyanın rolünü inceleyen çalışmalarıyla doğdu. Araştırmacılar bu çalışmayla seçim ... -
Hemşirelerin iş doyumu, Bursa Devlet Hastanesi örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2014)Bu araştırma; Bursa Devlet Hastanesi'nde çalışan hemşirelerin iş doyum düzeylerini belirlemek ve iş doyum düzeylerinin tanımlayıcı özelliklerine göre farklılaşıp farklılaşmadığını incelemek amacıyla gerçekleştirilmiştir. ... -
Facebook sosyal ağ sitesinde akademisyenlerin kendilik sunumu
(Anadolu Üniversitesi, 2013)Bu araştırmanın temel amacı akademisyenlerin Facebook ortamında kendilerini sunma davranışlarını incelemektir. Bu amaç doğrultusunda Facebook?ta akademisyenlerin nasıl bir iletişim gerçekleştirdiğini; bununla birlikte bu ... -
Eskişehir H Tipi Kapalı Ceza İnfaz Kurumundaki hükümlülerin benlik saygıları ve iletişim becerileri
(Anadolu Üniversitesi, 2007)Bu araştırmada Eskişehir H Tipi Kapalı Ceza İnfaz Kurumundaki hükümlülerin benlik saygısı düzeyleri ve iletişim becerileriyle ceza infaz kurumunda kalma süresi ve ceza infaz kurumuna girme sıklığı açısından farklılık ... -
Eğitim örgütü yöneticilerinin örgütsel stres kaynakları ve stresle başa çıkma tarzlarının benlik saygısı düzeyleriyle olan ilişkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2010)Bu araştırmanın amacı, eğitim örgütü yöneticilerinin örgütsel stres kaynakları, stresle başa çıkma tarzları ve benlik saygısı düzeylerinin birbirleriyle olan ilişkisini belirlemektir. Bu çalışma Eskişehir il merkezinde ... -
Perakende sektöründe hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyeti : Eskişehir'de teknoloji marketinde bir pilot araştırması
(Anadolu Üniversitesi, 2013)Günümüzde rekabetin de artması ile birlikte perakendeci mağazaların sayısı her geçen gün artmakta ve buna bağlı olarak mağazalarda müşteri memnuniyetinin sağlanması ön plana çıkmaktadır. Müşteri memnuniyeti sağlamanın en ... -
Anadolu Üniversitesi Bilgi Yönetimi Önlisans Programı'nın eleştirel düşünme açısından incelenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2007)Bu araştırmanın genel amacı, tümüyle çevrimiçi olarak yürütülen Anadolu Üniversitesi Bilgi Yönetimi Önlisans Programı'nı eleştirel düşünme açısından incelemektir. Bu amaç doğrultusunda; Programdaki derslerin ünitelerinin ... -
Sosyal medyada kurum kimliği yönetimi: Türkiye'nin en büyük 500 şirketi üzerine bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2015)Sosyal medya hem bireyler hem de kurumlar açısından günümüzün en önemli iletişim araçlarından biri haline gelmiştir. İşletmeler, organizasyonlar ve kuruluşlar sosyal medyayı hedef kitleleri ile iletişim kurmada önemli bir ... -
Gençlik kültürünün yeniden üretilmesi sürecinde popüler gençlik ve müzik dergilerinin dönemsel perspektiften incelenmesi : Hey ve Blue Jean dergileri örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2013)İnsanoğlunun tarih sahnesinde göründüğünden beri gereksinimlerini karşılayan teknolojinin üretim araç ve biçimlerinin gelişmesi ve değişmesi ile birlikte toplumsal yasamı oluşturan kültürel öğeler de değişmeye başlamıştır. ... -
Geleneksel basılı medya ve yeni medya araçlarının üniversite öğrencilerinin demokrasi algılarına etkilerinin katılımcı grup üzerinde değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2014)Çalışma 2012 yılında Ocak ayında Eskişehir Anadolu Üniversitesi'nde gerçekleştirilmiştir. 100 erkek ve 100 kadın katılımcıya ulaşılmıştır. Araştırmaya katılanların tamamı üniversite öğrencisidir. Katılımcıların, demokrasi ...