Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Şirket tanıtımında sponsorluk yaklaşımları
(Anadolu Üniversitesi, 1999)
Sponsorluk ''sponsor olan şirketle hiçbir bağlantısı olmayan bir organizasyona para veya malzeme desteği vererek her iki gruba da fayda sağlayacağını umut ederek desteklenmesi'' olarak tanımlanabilir. Şirketlerin, sponsorluk ...
Halkla ilişkilerin kriz yönetimi açısından işlevleri ve planlama süreci
(Anadolu Üniversitesi, 1999)
Günümüz yüksek rekabet koşullarında varlığını kabul ettirmek bir işletme için oldukça zordur. Daha da zor olan köklü işletmelerin oluşturdukları varlıklarını koruyabilmeleridir. Beklenmedik bir zamanda meydana gelen kriz, ...
Çevre halkla ilişkileri
(Anadolu Üniversitesi, 1999)
Son yıllarda giderek artan çevre sorunları, insan sağlığını ve geleceğini tehdit eder hale gelmiştir. Buna tepki olarak 1960'lardan itibaren çevre korumayı amaç edinen çevreci gruplar ortaya çıkmış, zamanla bu hareket ...
Medya planlamada etkili sıklık ve etkili ulaşım
(Anadolu Üniversitesi, 1999)
Ulaşım ve sıklık medya planlamanın parçalarıdır ve belirli pazarlama ve medya amaçlarına ulaşmaya yardımcı olmak için yönlendirilebilirler. Genel olarak, geniş mesaj dağılımı kalıplarına ihtiyaç duyulduğunda yüksek seviyede ...
Kamusal yayıncılık
(Anadolu Üniversitesi, 1999)
Türkiye'de ulusal medya organları giderek ya siyasi erkin temsilcisi ya da hem sermaye hem de içerik olarak küresel medyanın (Amerikan merkezli yaklaşık on dev sınai-ticari-mali-askeri holdingin oligopolü) bir parçası ...
Milli Eğitim Bakanlığı merkez örgütünde ilk kademe yöneticilerine dönük olarak düzenlenen hizmetiçi eğitim çalışmalarının ihtiyaç saptama açısından değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 1999)
Bu araştırma ile Milli Eğitim Bakanlığı merkez örgütünde ilk kademe yöneticilerine dönük olarak düzenlenen hizmetiçi eğitim çalışmalarının ihtiyaç saptama açısından değerlendirilmesi amaçlanmaktadır. Araştırmanın evrenini ...