Yazar "Barış, Gülfidan" için Yüksek Lisans listeleme
-
360 derece video reklam deneyiminde tüketicinin mekansal varlık, anlatı anlamlandırma ve keyif alma algısının markaya yönelik tutuma etkisi
Barış, Gülfidan; Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü; Özsu, Semih (Anadolu Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)İnternetin ortaya çıkmasıyla birlikte günümüzde hayatın pek çok alanı yeniden şekillenmektedir. Özellikle son yıllarda akıllı telefonlar, video ve fotoğraf kayıt cihazlarının ve internet teknolojisinin süratle ilerleyip ... -
Erkeklerin kozmetik tüketimini etkileyen temel değişkenlere yönelik bir araştırma
Balkıs, Pelin (Anadolu Üniversitesi, 2013)Tüketici davranışlarında cinsiyet farklılıkları incelenirken öncelikli olarak kadın tüketiciler üzerinde durulmuştur. Bunun yanında dış görünüşüne özen gösteren erkeklerin de sayılarının gittikçe artması erkek tüketicileri ... -
Etkinlik yönetimi ve sosyal ağ verileri ile etkinlik analizi Rock'n Coke Festivali'nin Twitter verileri ile duygu analizi örneği
Barış, Gülfidan; Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı; Şavlukbaş, Gizem (Anadolu Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Günümüz tüketicisi için sosyal medya araçlarının kullanımı vazgeçilmez bir hal almıştır. Tüketiciler ihtiyaç ve beklentilerini sosyal medya üzerinden özgür bir şekilde dile getirmektedir. Sosyal medya, tüketicilerin bilgiye ... -
Kurumsal sosyal sorumluluk kampanyalarında ünlü kullanımı : kampanya, marka çekiciliği ve tercihi
Yünlü, Zeynep (Anadolu Üniversitesi, 2011)Bilinçlenen tüketiciler ve bu tüketicilerin sosyal sorumluluk bilincinde gözlemlenen artış, işletme ve markaların kurumsal sosyal sorumluluğa verdikleri önemin de artmasına sebep olmaktadır. Literatürde kurumsal sosyal ... -
Müşteri memnuniyetinin ölçülmesi : turizm sektörü üzerine bir alan araştırması
Özbay, V. Aybike (Anadolu Üniversitesi, 2011)Müşteri memnuniyeti çağdaş pazarlama anlayışı içerisinde işletmelerin önemle üzerinde durdukları kavramlardan birisidir. İşletmelerin öncelikli hedefinin, müşterilerin ihtiyaç ve isteklerini karşılayacak ürün ve hizmetler ... -
Pazarlama iletişiminde ürün yerleştirme ve üniversite öğrencilerinin ürün yerleştirmeye ilişkin tutumlarına yönelik bir araştırma
Akkan, Erdem (Anadolu Üniversitesi, 2006)Günümüzde pazarlama uygulayıcıları tarafından, son tüketicilere ulaşmak için bir çok iletişim aracı kullanılmaktadır. Hem bu yeni araçların hem de piyasada yer alan markaların çoğalması, tüketicilerin yoğun bir mesaj ... -
Perakende mağaza atmosferinin müşterilerin satın alma kararı üzerindeki rolü : Eskişehir ilindeki alışveriş merkezi müşterileri ile bir araştırma
Akaydın, Hüsnücan (Anadolu Üniversitesi, 2007)Rekabetin yoğun olarak yaşandığı perakendecilik sektöründe, başarılı olmanın tek yolu müşterilerin beklenti ve isteklerini karşılamak ve bir farklılık yaratmaktır. Ürün ve fiyat konusunda çok fazla farklılık yaratma şansı ... -
Yeni mamül kararları ve Türkiye Şişe ve Cam Fabrikaları A.Ş.'de bir uygulama
Barış, Gülfidan (Anadolu Üniversitesi, 1992)Her işletme yönetiminin en önemli, fakat belki de en güç görevlerinden birisi yeni mamüller ya da hizmetler geliştirmektir. Yeni mamüller yenilik derecelerine göre sınıflandırılabilir ve yenilik kavramı gerçek icatlardan, ... -
YouTuberların algılanan kaynak güvenilirliği ve mezun adayı kadın öğrencilerin iş beklentilerinin kozmetik ürünleri satın alma davranışına etkisi
Barış, Gülfidan; Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı; Efe, Ayşenur (Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi, 2018)Teknoloji ilerledikçe sosyal medya platformları adeta bir pazarlama aracı olarak kullanılmakta ve kullanıcıları etkilemektedir. Bu tez, güzellik ve bakım videoları hazırlayan YouTuberların mezun durumunda olan kadın ...