Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Kitle iletişim araçları ve iletişim ortamlarının boş zaman değerlendirme eğilimleri açısından bir yükseköğrenim kurumunda sınanması : Açıköğretim Fakültesi örgün bölümleri örneği
(Anadolu Üniversitesi, 1988)
Boş zaman etkinliklerinin türü, bu etkinliklere katılma biçimi ve bireylerin bu etkinliklere ayırdığı süre toplumdan topluma, bireyden bireye farklılıklar gösterir. Bu çalışma boş zaman etkinliği olarak insanların yaşamında ...
Televizyon ve gazete haberciliğinin karşılaştırılması
(Anadolu Üniversitesi, 1988)
Yüzyılımızda oldukça hızlı gelişen iletişim araçları, hedef ve kaynakları toplum olduğundan, artık kitle iletişim araçları olarak nitelendirilmektedir. Uzaya yerleştirilen uydu istasyonları birbirinden kilometrelerce ...
Türkiye'de üniversite ortamında toplumsal kişilik geliştirme kavram ve süreçleri temelinde Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi öğrencilerinin boş zaman etkinliklerinde kitle iletişim araçlarının yeri : alan araştırması
(Anadolu Üniversitesi, 1988)
Günümüzün sayı olarak çok büyük, alan olarak çok geniş bölgelerde yaşayan ve toplam özelliklerine sahip insanları arasında birleştirici ve bütünleştirici işlevleri yerine getirmekle görevli kitle iletişim araçlarının ...
Kitle iletişim araçlarında kamu spotları : Televizyonda yayımlanan kamu spotlarının içerik çözümlemesi
(Anadolu Üniversitesi, 1988)
Kitlelerin -halk gruplarının- düşüncelerini etkilemek toplumsal yaşamda kaçınılmazdır. Çünkü karşılıklı etkileşim; düşüncelere, kanaatlere biçim vermenin zorunlu sonucudur. Toplumda istenilen etkilerin uyandırılabilmesi, ...