Ara
Toplam kayıt 20, listelenen: 1-10
Kütahya çiniciliğinde pazarlama uygulamaları
(Anadolu Üniversitesi, 1990)
XIV. yüzyılda Kütahya'da başlanan çini üretimini, Anadolu insanının zevkini, zekasını ve yaratıcılığını simgeler ve bugün Kütahya Türk çini üretiminin merkezidir. İki bölümden oluşan bu araştırma 'Kütahya Çiniciliğinde ...
Toplam kalite yönetiminin bütünleşik bir parçası olarak pazarlama işlevi ve bir üretim işletmesinde uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 1996)
Bu araştırma pazarlamada toplam kalite yönetimi üzerinde odaklaşmaktadır. Son zamanlarda toplam kalite yönetimi hem yönetim teorisi olarak hem de uygulama açısından önem kazanmaya başlamıştır. Günümüzün global pazarlama ...
Lületaşı imalathanelerinin iç ve dış pazarlama sorunları
(Anadolu Üniversitesi, 1985)
Lületaşı imalathanelerinin ürettikleri mamulleri yurt içinde ve dışında pazarlarken karşılaştıkları sorunlar incelenecektir. Birinci bölümde üretiminin genel bir tanıtımı yapılmakta ve lületaşı mamulleri üretimin genel ...
Basın işletmelerinde dağıtım kanalları ve Türkiye'deki durum
(Anadolu Üniversitesi, 1988)
Basın işletmeleri, toplumsal iletişimin sağlanmasında önemli bir işlevi yerine getirirler. Çalışmanın amacı, basın işletmelerinde dağıtım kanallarını incelemek ve Türk Basın Sektöründe dağıtım kanallarının yapısını ortaya ...
Süt ve ürünlerinde pazarlama : İzmir Türkiye Süt Endüstrisi Kurumu örneği
(Anadolu Üniversitesi, 1990)
Süt ve ürünlerinin insan sağlığı ve beslenmesinde önemli bir yeri vardır. Bu açıdan bakıldığında süt ve ürünlerinin pazarlaması ayrı bir önem kazanmaktadır. Çünkü, sözkonusu ürünlerin üretildikten kısa bir süre sonra ...
Ticari işletmelerde promosyon uygulamalarının muhasebe açısından değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 1995)
İşletmelerde pazarlama kavramı bileşeni olarak yaygınlaşan promosyon uygulamaları, rekabet ekonomisinde satışların düşmemesinde kullanıldığı gibi artırımında da kullanılan vazgeçilmez bir yöntem olmuştur. Ülkemizde ilk ...
Pazarlama bilgi sisteminde sipariş alma ve satış işlemleri ve bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 1985)
Bu çalışma, işletmelerdeki pazarlama faaliyetlerinin bir bölümünü oluşturan sipariş alma ve satış işlemlerini sistem yaklaşımıyla incelemek amacıyla yapılmıştır. Birinci bmlümün birinci kısmında, yönetim bilgi sistemi genel ...
Bankalarda hizmet pazarlaması ve temel pazarlama sorunları
(Anadolu Üniversitesi, 1986)
Bu çalışma, ticari bankalarda hizmet pazarlaması özellikle de kredi pazarlamasını analiz etmek, Türk ticari bankalarının hizmet pazarlamasında karşılaştıkları sorunları ortaya çıkarmak amacıyla da bankaların pazarlama ...
Türk ticari bankalarında pazarlama faaliyetleri
(Anadolu Üniversitesi, 1990)
Araştırmanın birinci bölümünde genel olarak bankacılığın önemi üzerinde durulmuştur. Hizmet pazarlamasının özellikleri açıklanarak bankalarda pazarlamanın ortaya çıkışı ve geçirdiği aşamalar anlatılmıştır. İkinci bölümde ...
Enflasyonist ortamda pazarlama faliyetleri ve bir uygulama çalışması
(Anadolu Üniversitesi, 1994)
21. yüzyıla adım yaklaştığımız şu günlerde pazarlamanın önemi açıkça anlaşılmış ve pazarlamanın ekonominin en temel unsur- larından biri olduğu bilinir hale gelmiştir. Genellikle sanayi devrimiyle birlikte başlayan yeni ...