Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Doğa deneyimleri açık alan rekreasyon güdüleri ve tatil aktivite tercihleri arasındaki ilişkinin belirlenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Açık alan rekreasyonu olan doğa aktiviteleri, turizm, spor, eğitim, gibi farklı alanların etkisiyle hızla gelişen sosyal bir olgudur. Bu çalışmada, doğa aktivitelerinin turizm ve rekreasyon ürünü olarak pazarlanmasına fayda ...
Turizmde tüketici davranışı ve tatil yeri seçimine yönelik bir anket çalışması
(Anadolu Üniversitesi, 1999)
Tüketici davranışını açıklamak konusunda ortaya atılan modellerdeki ortak varsayım, tüketici davranışına etki eden bir takım değişkenlerin olduğu ve bu değişkenlerin ortak noktalarının bulunduğudur. Genellikle tüketici ...
A ve B kişilik tiplerinin boş zaman davranışlarının kıyaslanması
(Anadolu Üniversitesi, 2016)
Bireylerin boş zaman aktivite tercihlerini ve boş zaman aktivitelerine katılım amacını etkileyen unsurlardan biri, bireylerin sahip olduğu kişilik özellikleridir. Bireylerin kişilikleri göz önüne alındığında, kişisel ...
Turizmde akıllı telefon kullanımının teknoloji kabul modeli kapsamında değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2015)
Teknoloji alanındaki gelişmeler tüm hizmet sektörlerinde olduğu gibi turizm işletmelerinde de etkili olmuştur. Yapılan çalışmalar, turizm işletmelerinde internet teknolojilerinin pazarlama alanında sıklıkla kullanıldığını ...
Fuar katılımcılarının destinasyon imajı algıları: Expo 2016 Antalya örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Günümüzde pek çok ülke ve turistik bölge, turistlere güven sunacak ve onlara mevcut bölgelerdeki diğer yerlerden farklılaştırarak daha olumlu bir mesaj vererek onları motive edecek bir imge yaratmaya çalışıyor. Destinasyonun ...