Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorÖztürk, M. Canan
dc.date.accessioned2021-10-26T06:09:39Z
dc.date.available2021-10-26T06:09:39Z
dc.date.issued2019en_US
dc.date.submitted2019
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/26259
dc.description.abstractBu tez çalışmasının amacı nostaljik reklamların göstergebilimsel analiz yöntemleriyle incelenerek nostalji unsurlarının markanın imajı hakkında verdiği bilgileri açığa çıkarmaktır. 2009 – 2018 yılları arasında Effie veya Kristal Elma reklam ödüllerinde ödül almış TV reklamları arasından nostaljik reklamları seçilerek incelenmiştir. Analizde Roland Barthes'ın göstergebilimsel analiz yöntemi kullanılmış, göstergelerin düz ve yan anlamları incelenmiştir. Nostaljik unsurların göstergeler aracılığı ile tüketiciye vermek istediği mesaj ve marka imajı hakkında söyledikleri ayrıca incelenmiştir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectNostaljien_US
dc.subjectKişisel Nostaljien_US
dc.subjectTarihsel Nostaljien_US
dc.subjectGöstergebilimen_US
dc.subjectNostalji Reklamıen_US
dc.subjectRoland Barthesen_US
dc.titleNostalji reklamlarının göstergebilimsel çözümlemesien_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Anabilim Dalıen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster