Advanced Search

Show simple item record

dc.contributor.advisorÖzgür, Aydın Ziya
dc.contributor.authorİspir, Burçin
dc.date.accessioned2016-04-05T00:41:35Z
dc.date.available2016-04-05T00:41:35Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/3002
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uzaktan Eğitim Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 173386en_US
dc.description.abstractTelevizyon teknolojisindeki gelişmeler ile televizyonun canlı yayınlar dışındaki tek yönlü iletişime izin veren yapısı aşılarak, televizyon izleyicisinin aktif olması ve etkileşim içerisinde bulunması sağlanabilmektedir. Dijital yayıncılık ile değişen bu televizyon izleme alışkanlığı, izleyicinin istediği programı izlemesine ve programı yönlendirme yetisini de kazandırmaktadır. Dijital yayıncılığın televizyon izleyicisine sağladığı etkileşim olanaklan televizyon ile sürdürülen uzaktan eğitim uygulamalannda da etkili olmaktadır. Günümüzde televizyon eğitim programlannda dijital yayıncılığın tüm olanaklan kullanılmasa da öğretimi desteklemek amacıyla bu sistemden yararlanılan uygulamalar mevcuttur. Yapılan çalışmalar uzaktan öğrenenlerin daha iyi bir öğrenme ve öğretme etkinliği içerisinde bulunmasını içermektedir. Yapılan araştırmada uzaktan eğitimin özellikleri, kullanılan iletişim ortamlan, öğrenme ve öğretme süreçleri üzerinde durularak, uzaktan eğitim sistemlerinde televizyon kullanımı ve dijital yayıncılığın televizyona getirdikleri incelenmektedir. Televizyon eğitim programlannın dijital yayıncılıkla desteklenmesine yönelik olarak Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği Lisans Programında uygulanabilirliğine dair model önerisi verilmektedir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectUzaktan öğretimen_US
dc.subjectTelevizyon, Eğitimdeen_US
dc.titleUzaktan eğitimde öğrenme-öğretme sürecinin dijital televizyon yayıncılığı ile desteklenmesi : Açıköğretim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği Lisans Programı için model önerisien_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageXIII, 175 y.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record