Ara
Toplam kayıt 12, listelenen: 1-10
Yeniden Yapılanma Sürecinde Olan Türkiye Cumhuriyeti Devlet Demiryollarında Hizmet Kalitesi
(Anadolu Üniversitesi, 2014)
Bu çalışma, yeniden yapılanma sürecinde olan TCDDna ilişkin algılanan hizmet kalitesi düzeyinin incelenmesi amacıyla gerçekleştirilmiştir. Bu bağlamda hizmet kalitesinin müşterilerin demografik özellikleriyle ilişkisi ...
Eğitim Hizmetlerinin Pazarlanmasında Hizmet Kalitesinin Ölçümü Ve Algılanan Hizmet Kalitesi İle Öğrenci Memnuniyeti Arasındaki İlişki
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Günümüzde, üzerinde durulması gereken en önemli konulardan biri kaliteli eğitimdir. Kaliteli bir
eğitim için ise, eğitim hizmetlerini alan örgencilerin beklentilerini ve algılamalarını çok iyi anlamak gerekmektedir.
Bu ...
SERVQUAL Yöntemiyle Yükseköğretimde Hizmet Kalitesinin Ölçülmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2007)
Bu çalışma Eskişehir’de bulunan iki farklı üniversitenin (Osmangazi Üniversitesi-Anadolu Üniversitesi) Fen Fakültesi öğrencilerinin, üniversitelerinin kendilerine sunduğu hizmetlere ilişkin beklenen hizmet ile algılanan ...
Hizmet Kalitesi Algısının Kurumsal İmaja Etkisi̇ Üzerine Hizmet Sektöründe Bir Araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Günümüzde örgütlerin öncelikli amaçları arasında varlıklarını sürdürmek ve sektörlerinde başarılı olmak yer almaktadır. Örgütlerin başarısı ürettikleri ürün ve sundukları hizmetin kalitesi ile yakından ...
Hizmet Kalitesi, Tatmin ve Güvenin Daha Fazla Ödeme Eğilimi Üzerindeki Etkileri
(Anadolu Üniversitesi, 2014)
İşletmeler, müşterilerinin kendilerini tercih etmesini ve bu tercihin uzun süre devam etmesini isterler. Bu tercih işletmenin riskini azalttığı gibi, karlılıkları üzerinde de olumlu etkiye sahiptir. Benzer şekilde, ...
Hizmet Sadakatinin Geliştirilmesinde Bir Fayda-Maliyet Yaklaşımı: Bankacılık Sektöründe Bir Uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Bilindiği üzere, ürün ve hizmete ilişkin müşteri sadakatinin en belirgin karakteristiği sürekliliktir.
Müşteriler, hizmet üreten isletmenin sadık müşterileri haline gelmeden önce sunulan hizmete yönelik
bir fayda-maliyet ...
Muhasebe Meslek Mensuplarının Hizmet Kalitesi: Sunulan Hizmetlerin Kalitesi İle Müşteri Memnuniyeti İlişkisi Eskişehir Uygulaması
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
Çalışmada, muhasebe meslek mensuplarının sundukları hizmetlerin kalitesi ile müşteri
memnuniyeti arasındaki ilişki SERVQUAL ölçeğinden yararlanılarak çözümlemeye çalışılmaktadır. Bu
çalışmada merkezi Eskişehir’de bulunan ...
Bireysel Müşteriler Tarafından Algılanan Elektronik Hizmet Kalitesi
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Elektronik hizmetler (e-hizmetler), birçok yönden geleneksel türdeşlerinden farklı oldukları için
halihazırda kullanılmakta olan hizmet kalitesi modelleri, algılanan e-hizmet kalitesi kavramını açıklamakta
yetersiz ...
Sanat Galerilerinin Sergi Salonunda Algılanan Hizmet Kalitesi Boyutları
(Anadolu Üniversitesi, 2009)
Bu çalışmanın amacı, Anadolu Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Merkezi Alt Sergi
Salonununu ziyaret edenlerin hizmet kalitesine yönelik algılamalarını ortaya koymaktır. Bu çalışma,
aynı zamanda sergi salonunda ...
Kurumsal sosyal sorumluluk ve hizmet kalitesinin kurum imajı ve satın alma niyeti üzerindeki etkileri
(Anadolu Üniversitesi, 2018)
Rekabet edebilmek için farklı olmanın gerektiği günümüzde işletmeler kendilerini ön plana çıkaracak farklılaşma unsurlarının neler olabileceğini tespit etmeli ve
bunları satışlarının artmasına, pazar paylarının genişlemesine ...