Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorUztuğ, Ferruh
dc.contributor.authorYılmaz, Gamze
dc.date.accessioned2011-10-27T11:21:25Z
dc.date.available2011-10-27T11:21:25Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://libra.anadolu.edu.tr/tezler/2011/977066.pdf
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/7862
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 178951en_US
dc.description.abstractBu çalışma Türk tüketicilerinin reklamda karşılaştırma kullanımı hakkındaki değerlendirmelerini araştırmaktadır. Çalışma, karşılaştırmalı reklama karşı tutum ve karşılaştırmalı reklamın ikna ediciliği üzerine odaklanmaktadır. Araştırmada tüketicilere üçü karşılaştırmalı, üçü karşılaştırmalı olmayan altı tane televizyon reklamı gösterilmiş ve reklama karşı tutum ve reklama yönelik değerlendirmeler elde edilmiştir. Sonuçlar tüketicilerin karşılaştırmalı reklama karşı tutumunun olumlu olduğunu, karşılaştırmalı reklamı karşılaştırmalı olmayan reklamdan daha ikna edici bulduklarını göstermektedir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKarşılaştırmalı reklamcılıken_US
dc.subjectİnandırma (Psikoloji)en_US
dc.titleKarşılaştırmalı reklamların tutum üzerindeki etkisi ve ikna ediciliğinin değerlendirilmesien_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageIX, 97 y.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster