Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorBayçu, Sevil
dc.contributor.authorUstaoğlu, F. Diğdem
dc.date.accessioned2015-10-27T18:08:49Z
dc.date.available2015-10-27T18:08:49Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/7863
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 623794en_US
dc.description.abstractKurumun kimliğinin görünen yüzü olarak tanımlanan görsel kimlik, kurumun kimliğine ait ilk izlenimi vermesi açısından büyük önem taşır. Görsel kimliğin en dikkat çekici ve bilinen öğesi logodur. Logolar kurumun kim olduğunu ve ne yaptığını anlatangöstergelerdir. Logo tasarımında kullanılan renkler de kurum hakkında bilgi veren, çağrışımlar uyandıran unsurlardır. Çalışma bankacılık sektörü özelinde logoların şekil, tipografi özellikle de renk olarak çağrıştırdıklarına ve bu çağrışımların kurum kimliği ile bağlantısına odaklanmıştır. Araştırma sonuçları rengin, kurumsal logo üzerinde sahip olduğu bazı anlamların güçlendiğini bazılarının ise zayıfladığını göstermektedir. Renk kurumun kimliği ile bütünleştiğinde anlamlı hale gelmektedir. Logoda kullanılan rengin algısı uzun vadede kurumun yarattığı çağrışımlarla şekillenmektedir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectGörsel iletişimen_US
dc.subjectLogolar (Semboller) -- Tasarımen_US
dc.subjectŞirket imajıen_US
dc.titleKurum kimliği çerçevesinde logo tasarımını ve rengini anlamlandırmaya yönelik bir çalışmaen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageXIII, 195 y. + 1 CD-ROM.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster