İşgören yönetiminde iletişim ve Şişe-Cam Endüstrisi'nde bir uygulama örneği
Özet
Bu çalışma beş bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde, ileti- şim kavramı konusunda genel bilgiler verilmiş ve iletişim sisteminin işleyişindeki temel etmenler üzerinde durulmuştur. İkinci bölümde, iletişimin genel ve türsel işlevleriyle olan bağlantıları ve işleyişi ele alınarak incelenmiştir. Üçüncü bölümde, işgören işlevinin işletme içindeki yeri ve önemi üzerinde durularak, her bir işlevin iletişim sistemi ayrıntılı bir biçimde incelenmiş ve iletişim şemaları düzenlenmiştir. Dördüncü bölümde işgören yönetiminde iletişim sisteminin, Şişe-Cam Endüstrisindeki uygulamalı durumu incelenmiş, uygulamada ortaya çıkan sorunlara çözümleyici yaklaşımlarda bulunulmuştur. Beşinci bölümde, uygulama sonucunda elde edilen bulgular, özel ve kamu işletmeleri için ayrı ayrı yorumlanarak; özel işletmele- rin işgören yönetimindeki iletişim gerekleri belirlenmiştir.
Bağlantı
https://hdl.handle.net/11421/8643Koleksiyonlar
- Tez Koleksiyonu [269]