Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorAşkun, İnal Cem
dc.contributor.authorAşıkoğlu, Meral
dc.date.accessioned2015-12-04T14:36:11Z
dc.date.available2015-12-04T14:36:11Z
dc.date.issued1985
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/8643
dc.identifier.urien_US
dc.descriptionTez (doktora) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 6869en_US
dc.description.abstractBu çalışma beş bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde, ileti- şim kavramı konusunda genel bilgiler verilmiş ve iletişim sisteminin işleyişindeki temel etmenler üzerinde durulmuştur. İkinci bölümde, iletişimin genel ve türsel işlevleriyle olan bağlantıları ve işleyişi ele alınarak incelenmiştir. Üçüncü bölümde, işgören işlevinin işletme içindeki yeri ve önemi üzerinde durularak, her bir işlevin iletişim sistemi ayrıntılı bir biçimde incelenmiş ve iletişim şemaları düzenlenmiştir. Dördüncü bölümde işgören yönetiminde iletişim sisteminin, Şişe-Cam Endüstrisindeki uygulamalı durumu incelenmiş, uygulamada ortaya çıkan sorunlara çözümleyici yaklaşımlarda bulunulmuştur. Beşinci bölümde, uygulama sonucunda elde edilen bulgular, özel ve kamu işletmeleri için ayrı ayrı yorumlanarak; özel işletmele- rin işgören yönetimindeki iletişim gerekleri belirlenmiştir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPersonel yönetiminde iletişimen_US
dc.subjectİletişim, Personel yönetimindeen_US
dc.titleİşgören yönetiminde iletişim ve Şişe-Cam Endüstrisi'nde bir uygulama örneğien_US
dc.typedoctoralThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpage306 s.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster