Başlık için Yüksek Lisans listeleme
Toplam kayıt 137, listelenen: 27-46
-
The effective use of digital image in advertising design process
(Anadolu Üniversitesi, 2018)Bu araştırmanın amacı, dijital görüntünün reklam tasarım sürecindeki etkin kullanımını incelemek ve reklamcılığın gelişiminde özellikle açık hava reklamcılığında dijital görüntünün oynadığı rolü incelemektir. Dijital ... -
Egocasting on social media : a qualitative study of the use of instagram by generation Y, in the context of travel
(Anadolu Üniversitesi, 2018)Sosyal ağların ortaya çıkması yeni davranışlara yol açtı. Bu gelişme kullanıcı kimliklerinin yapılandırılması bakımından katkı sağladığı dikkate alındığında üzerinde bir çalışma yapılmasını hak ediyor. Bu araştırmanın genel ... -
Eğitim iletişimi ve planlaması bölümü öğrencilerinin kimlik oluşumunda bölümün rolü ve önemi
(Anadolu Üniversitesi, 1996)Eğitim İletişimi ve Planlanması Bölümünde eğitim gören öğrencilerin mesleki kimlik kazanmalarında bölümün rolünün ve öneminin ortaya çıkarılmaya çalışıldığı bu çalışma dört ana bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde Eğitim, ... -
Eğitim kurumlarında halkla ilişkiler ve ortaöğretim okullarındaki uygulamalar
(Anadolu Üniversitesi, 1993)Kurumlar ve kişiler ister istemez çevreleriyle ilişki için- dedirler. Bu ilişkilerin gilişigüzel yürütülmesi mümkündür. Ancak p- lanlanmış ve belli amaçlara yöneltilmiş ilişkiler hem de kaçınılmaz bir zorunluluktur. Bugün ... -
El ve araç ilişkisine ergonomik yaklaşım : televizyon uzaktan kumanda aracı üzerine bir deneme
(Anadolu Üniversitesi, 1989)Ergonomi kavramının ülkemizde yeteri kadar anlaşılamamış olması, bu konunun ayrıntılı bir şekilde incelenmesini gerektirmektedir. Elin, hemen her araçla ilişkisi olması, konuya el-araç ilişkisinde ergonomik yaklaşım getirmeyi ... -
Eskişehir H Tipi Kapalı Ceza İnfaz Kurumundaki hükümlülerin benlik saygıları ve iletişim becerileri
(Anadolu Üniversitesi, 2007)Bu araştırmada Eskişehir H Tipi Kapalı Ceza İnfaz Kurumundaki hükümlülerin benlik saygısı düzeyleri ve iletişim becerileriyle ceza infaz kurumunda kalma süresi ve ceza infaz kurumuna girme sıklığı açısından farklılık ... -
Eskişehir yerel basınındaki reklamcılığın biçim ve içerik yönünden değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 1987)Tüm insanlar nereye giderlerse gisinler beraberlerinde kişisel mekanlarını da taşırlar. Bu mekanın boyutları kişiden kişiye, şehirden köye değişmektedir. Toplumsal yaşamımızda bu mekan tüm ilişkilerimizi etkilemektedir, ... -
Etkileşimli filmlerin yapım süreçleri
(Anadolu Üniversitesi, 1997)ÖZET: 1970'li yıllardan sonra gelişen bilgisayar teknolojisi ile birlikte sinema ve televizyon alanlarında yeni gelişmeler yaşanmaya başlamıştır. Televizyon alanında bilgisayar teknolojisinin yardımıyla etkileşimli televizyon ... -
Farklı örgüt kültürleri ve örgütsel iletişim ilişkisi : bir uygulama örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2007)Bu çalışmanın amacı farklı örgüt kültürleri ve örgütsel iletişim arasındaki ilişkinin ortaya konulmasıdır. Bu amaç doğrultusunda da farklı örgüt kültürüne sahip olan kurumlar; örgütsel iletişimde kullanılan kanallar ve ... -
A field study of the effect of humor in print advertising on diffusion of the advertising message
(Marquette University, 1990)A field experiment was used to measure the effect of humor in print advertising on diffusion of the ad message. Three versions of the same advertising message were created. Two of the advertisements differed in terms of ... -
Fokus grup görüşmeleri ve reklamcılıkta kullanımı
(Anadolu Üniversitesi, 1996)Sosyal bilimlerde genel olarak iki araştırma yönteminden sözetmek mümkündür. Bunlardan ilki sayısal (nicel) araştırma yöntemidir. Bilimsel felsefe içerisinde bilimsel bilgi üreten ve tümdemgelim paradigması içinde işleyen ... -
Fuarcılık çalışmalarının tanıtım açısından işlevi 57. İzmir Enternasyonal Fuarında bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 1989)Bu araştırmada tanıtımın bir işlevi olarak fuar çalışmaları incelenmeye çalışılmış ve 57. İzmir Enternasyonal Fuarı'nda fuar çalışmalarına ilişkin bir uygulama yapılmıştır. Araştırmada dört bölüm yer almaktadır. Birinci ... -
Futbol haberlerinin sunumunda şiddet : Hürriyet, Zaman ve Birgün gazetelerinde futbol sunumlarının analizi
(Anadolu Üniversitesi, 2007)Türkiye'de futbolda şiddet olayları oldukça yaygındır. Nihayet, bu sorun, son zamanlarda genel kamuoyu ve akademik çevrelerin gündemine girmeye başlamıştır. Futbolda şiddet olgusu, kompleks ve çok boyutlu bir olgu olması ... -
Geleneksel basılı medya ve yeni medya araçlarının üniversite öğrencilerinin demokrasi algılarına etkilerinin katılımcı grup üzerinde değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2014)Çalışma 2012 yılında Ocak ayında Eskişehir Anadolu Üniversitesi'nde gerçekleştirilmiştir. 100 erkek ve 100 kadın katılımcıya ulaşılmıştır. Araştırmaya katılanların tamamı üniversite öğrencisidir. Katılımcıların, demokrasi ... -
Gençlerin Facebook kullanımları: Almanya ve Türkiye örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2015)Gelişen internet teknolojisiyle birlikte son yıllarda ortaya çıkan sosyal paylaşım ağları arasında en büyük etkiyi yaratan uygulama şüphesiz Facebook olmuştur. İlk olarak üniversitelerde kullanılmaya başlanan Facebook daha ... -
Gönüllülüğün değişen boyutu Sanal Gönüllülük ve üniversite gençliğinin sanal gönüllülük farkındalığı
(Anadolu Üniversitesi, 2016)Bu çalışma, gönüllülük faaliyetleri içerisindeki yeri günden güne genişlemekte olan sanal gönüllülüğün, gerek internet ve internet temelli uygulamaları kullanmadaki yoğunluk ve becerileri gerekse gönüllülük alanında ... -
Günlük gazetelerin magazin eklerinin biçim ve içerik incelemesi
(Anadolu Üniversitesi, 1985)Basınla ilgili konular her zaman güncelliğini korumaktadır. Bugüne değin gazetelerle ilgili çeşitli, araştırmalar yapılmıştır, yapılmaktadır. Bu araştırma ise, şimdiye kadar hiçbir araştırmaya konu olmamış, günlük gazetelerin ... -
Günlük yaşamımızdaki değişim ve televizyon reklamları
(Anadolu Üniversitesi, 1996)"Günlük yaşamımızdaki değişim ve televizyon reklamları" adlı çalışma yedi bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde, çalışmanın problemi, amacı, önemi, varsayımları sınırlılıkları ve tanımları yer almaktadır. İkinci bölümde, ... -
Halkla ilişkiler açısından 'Türkiye Nüfus Planlaması Kampanyası' : bir örgütleme ve uygulama modeli önerisi
(Anadolu Üniversitesi, 1986)Çağımızda tüm dünyada evrensel bir özellik taşıyan nüfus ve nüfus artışı, ülkemizde de başta hızlı sayılabilecek bir nüfus artış hızı ile birlikte nüfusa ilişkin çeşitli sorunları da beraberinde getirmektedir. Her ülkede ... -
Halkla ilişkilerin kriz yönetimi açısından işlevleri ve planlama süreci
(Anadolu Üniversitesi, 1999)Günümüz yüksek rekabet koşullarında varlığını kabul ettirmek bir işletme için oldukça zordur. Daha da zor olan köklü işletmelerin oluşturdukları varlıklarını koruyabilmeleridir. Beklenmedik bir zamanda meydana gelen kriz, ...