dc.date.accessioned | 2020-08-18T06:03:12Z | |
dc.date.available | 2020-08-18T06:03:12Z | |
dc.date.issued | 2015 | en_US |
dc.identifier.citation | Bozkurt, A. (2015). Mobil öğrenme: her zaman, her yerde kesintisiz öğrenme deneyimi. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 1 (2), 65-81. | en_US |
dc.identifier.issn | 2149-2360 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11421/24395 | |
dc.description.abstract | Mobil teknolojiler yaşam biçimlerimizi değiştirdiği kadar öğrenme biçimlerimizi de değiştirmektedir. Bu bakış açısıyla
tanımlandığında mobil öğrenme her zaman her yerde öğrenmeyi mümkün kılabilmek için mobil teknolojilerin tek başına veya
diğer bilgi ve iletişim teknolojileriyle bir arada kullanılmasıdır. Günümüzde, mobil öğrenme sunduğu esnek öğrenme fırsatları
ve ortaya çıkan yeni mobil teknolojilerle etkili bir öğrenme modeli olarak ortaya çıkmıştır. Bu bağlamda çalışmanın amacı
geleneksel alanyazın taraması yaparak var olan çalışma bulgularını özetleme ve sentezlemektir. Çalışma için belirlenen
alanyazın tarama ölçütü güncelliktir. Bu yüzden özellikle 2000 yılından sonra yapılan çalışmalara yer verilmiştir. Çalışmada
mobil öğrenmenin tanımı, mobil araçlar, mobil öğrenmenin gerekçesi, mobil öğrenme projeleri, mobil öğrenme ve eğitim
konuları ele alınmıştır. | en_US |
dc.description.abstract | Mobile technology has been changing the way as well as the way we learn. Defining within this perspective, mobile learning
involves the use of mobile technology, either alone or in combination with other information and communication technologies,
to enable learning anytime and anywhere. Presently, mobile learning appeared as an effective learning model with flexible
learning opportunities and emerging mobile technologies. In this regard, the purpose of this research is to summarize and
synthesize research findings in the literature by employing traditional literature review. The review criteria of the research is upto-dateness. On this basis, research published after 2000 was particularly included to the scope of this study. Throughout the
research, definition of mobile learning, mobile devices, justification of mobile learning, mobile learning projects, mobile
learning and education topics were explained. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Mobil Öğrenme | en_US |
dc.subject | e-Öğrenme | en_US |
dc.subject | Ulaşılabilir Öğrenme | en_US |
dc.subject | Kesintisiz Öğrenme | en_US |
dc.subject | Her Zaman Her Yerde Öğrenme | en_US |
dc.subject | Mobile Learning | en_US |
dc.subject | e-Learning | en_US |
dc.subject | Ubiquitous Learning | en_US |
dc.subject | Seamless Learning | en_US |
dc.subject | Earning Anytime Anywhere | en_US |
dc.title | Mobil öğrenme: her zaman, her yerde kesintisiz öğrenme deneyimi | en_US |
dc.type | article | en_US |
dc.relation.journal | Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi | en_US |
dc.contributor.department | Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uzaktan Eğitim Anabilim Dalı | en_US |
dc.identifier.volume | 1 | en_US |
dc.identifier.issue | 2 | en_US |
dc.identifier.startpage | 65 | en_US |
dc.identifier.endpage | 81 | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı | en_US |
dc.contributor.institutionauthor | Bozkurt, Aras | |