İlkokul müdürlerinin, müdür yardımcılarının ve ilkokul öğretmenlerinin İlkokul müdürlerine ilişkin liderlik beklentileri ve gözlemleri
Özet
Araştırmada önce örgütün gerekliliğine ve tanımına yer verilmiş, örgütün var olduğu her yerde yönetimin de birlikte olacağı belirtilerek tanımı yapılmıştır. Yönetimin önemli boyutlarından olan liderlik, problem durumu ortaya konurken özetlenmiştir. Ayrıca liderlik, eğitim yönetimindeki özelliğine uygun olarak ele alınmıştır.
Bağlantı
https://hdl.handle.net/11421/8742
Koleksiyonlar
- Tez Koleksiyonu [797]
İlgili Öğeler
Başlık, yazar, küratör ve konuya göre gösterilen ilgili öğeler.
-
Sınıf Öğretmenlerinin Bakış Açısından Yabancı Uyruklu İlkokul Öğrencilerinin Yaşadığı Sorunlar (Bilecik İli Örneği)
Ciğerci, Fatih Mehmet; Güngör, Fisun (2016)Bugün dünyada milyonlarca insan ülkelerini terkederek veya terk etmek zorunda kalarak diğer ülkelere göçmen, mülteci, sığınmacı vb. olarak yerleşmektedir. Birleşmiş Milletler Mülteciler Yüksek Komiserliği'nin hazırlamış ... -
Zihinsel yetersizliği olan ilkokul kaynaştırma öğrencilerinin pragmatik dil becerileri ile sosyal becerileri, problem davranışları ve akademik yeterlilikleri arasındaki ilişki
Kıyak, Emre; Diken, Ö. (Ankara University, 2018)Bu araştırmanın amacı, kaynaştırma ortamında öğrenim gören zihinsel yetersizliği olan ilkokul öğrencilerinin pragmatik dil beceri düzeyleri ile sosyal becerileri, problem davranışları ve akademik yeterlilikleri arasındaki ... -
İlkokul Dördüncü Sınıf Türkçe Dersinde Kültürel Değerler ve Eğitimi: Bir Durum Çalışması
Ayten, Başak Kasa; Gültekin, Mehmet (2019)Bu araştırmanın amacı, ilköğretim dördüncü sınıf Türkçe dersinde kültürel değer eğitiminin nasıl gerçekleştiğinin ortaya konmasıdır. Nitel araştırma yaklaşımlarından durum çalışması deseni benimsenerek gerçekleştirilen ...