dc.contributor.advisor | Aşkun, İnal Cem | |
dc.contributor.author | Sakalar, Rasim | |
dc.date.accessioned | 2015-12-04T14:36:11Z | |
dc.date.available | 2015-12-04T14:36:11Z | |
dc.date.issued | 1987 | |
dc.identifier.uri | | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11421/8742 | |
dc.description | Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.description | Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı | en_US |
dc.description | Kayıt no: 8596 | en_US |
dc.description.abstract | Araştırmada önce örgütün gerekliliğine ve tanımına yer verilmiş, örgütün var olduğu her yerde yönetimin de birlikte olacağı belirtilerek tanımı yapılmıştır. Yönetimin önemli boyutlarından olan liderlik, problem durumu ortaya konurken özetlenmiştir. Ayrıca liderlik, eğitim yönetimindeki özelliğine uygun olarak ele alınmıştır. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Liderlik | en_US |
dc.subject | İlkokul yönetimi | en_US |
dc.subject | İlkokul müdürleri | en_US |
dc.subject | İlkokul öğretmenleri | en_US |
dc.title | İlkokul müdürlerinin, müdür yardımcılarının ve ilkokul öğretmenlerinin İlkokul müdürlerine ilişkin liderlik beklentileri ve gözlemleri | en_US |
dc.type | masterThesis | en_US |
dc.contributor.department | Sosyal Bilimler Enstitüsü | en_US |
dc.identifier.startpage | V, 121 s. | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US |