Ara
Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8
Açık ve uzaktan öğrenmede güvenli sosyal ağ kullanımı (editöre mektup)
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Web 2.0 teknolojilerinin gelişimiyle birlikte sosyal ağlar, bireylerin üreten ve aktif rol aldığı platformlara dönüşmüştür. Sosyal
ağlar; bireysellik, üretkenlik, iletişim ve etkileşim olanakları çerçevesinde, son yıllarda ...
Uzaktan eğitimde destek hizmetlerine genel bakış: sorunlar ve eğilimler
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Bu çalışmada Açık ve Uzaktan Öğrenme (AUÖ) kurumlarındaki destek hizmetlerini çeşitli boyutlar açısından incelemek
amaçlanmıştır. İnternet teknolojilerinde yaşanan gelişmeler, beraberinde çevrimiçi ders veren kurumların ...
Türkiye’de uzaktan eğitimin dünü, bugünü ve yarını
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Dünyada yaklaşık üç asır önce başlayan uzaktan eğitim çalışmaları, Türkiye’de yaklaşık iki asır sonra gündeme gelmiş ve çok
kısa süre içerisinde eğitimde ana akımın bir parçası olmuştur. Uzaktan eğitimin bugününü ...
Açık ve uzaktan öğrenmede bireysel farklılık olarak yaş
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Bu çalışma kapsamında açık ve uzaktan öğrenmede bireysel farklılık olarak yaş kavramı incelenmektedir. Yaş kavramı
öncelikli olarak biyolojik gelişimi dolayısıyla bireysel olarak bir farklılık çağrıştırabilir. Diğer ...
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi öğrenenlerinin Anadolum eKampüs öğrenme yönetim sistemine ilişkin görüşlerinin kuşaklar bağlamında incelenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Gerçekleştirilen bu çalışmada, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi öğrenenlerinin Anadolum eKampüs öğrenme
yönetim sistemine ilişkin; (i)memnuniyet, (ii)öğrenmeye yardımcı olma ve (iii)sınavlara hazırlama konularında ...
Açık ve uzaktan öğrenmede destek hizmetleri
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Açık ve uzaktan öğrenmede öğrenciyi çekme, hizmet etme ve programda tutmanın başarısı öğrenci destek hizmetlerinin çok iyi
olmasına bağlıdır. Teknik destek ve hizmet sağlayan öğreticilerin, akademik planlama ve ...
Açık ve uzaktan öğrenenlerin öğrenme yönetim sistemi ve öğrenme malzemelerine ilişkin memnuniyet durumları
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Bu çalışmada, Anadolu Üniversitesi tarafından kullanılan Anadolum eKampüs öğrenme yönetim sistemine ve sistem bünyesinde
sunulan öğrenme malzemelerine ilişkin öğrenen memnuniyetlerinin belirlenmesi amaçlanmıştır. Buna ek ...
Açık ve uzaktan öğrenmede dijital bölünme
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Teknolojik gelişmelerin önemli toplumsal sonuçlarından biri olan dijital bölünme genel olarak enformasyon ve iletişim
teknolojilerine erişmede, onları kullanabilmede ve etkisini hissedebilmede meydana gelen ekonomik ve ...